شعر در مورد دهه محرم

شعر در مورد دهه محرم ، شعر در مورد ماه محرم ، شعری در مورد ماه محرم،شعر کودکانه در مورد ماه محرم،شعر کوتاه در مورد ماه محرم،شعر ترکی در مورد ماه محرم،شعر در مورد رسیدن ماه محرم،شعر نو در مورد ماه محرم،شعر در مورد آغاز ماه محرم،شعری کوتاه در مورد ماه محرم،شعر درباره ماه محرم،شعری درباره ماه محرم،شعری در مورد ماه محرم،شعر کودکانه درباره ماه محرم،شعرهای کودکانه در مورد ماه محرم،شعر بااشعار کودکانه در مورد ماه محرم،شعر کودکانه درباره ی ماه محرم،شعر کوتاه درباره ماه محرم،اشعار کوتاه درباره ماه محرم،شعر های کوتاه در مورد ماه محرم،شعر کوتاه در باره ی ماه محرم،شعری کوتاه درباره ماه محرم،شعر های کوتاه درباره ماه محرم،شعرهای کوتاه درباره ی ماه محرم،شعری کوتاه درباره ی ماه محرم،اشعار ترکی درباره ماه محرم،اشعار ترکی در مورد ماه محرم،شعر ترکی درباره ماه محرم،شعر در مورد فرا رسیدن ماه محرم،شعر نو درباره ماه محرم،شعر در مورد شروع ماه محرم،شعر درباره شروع ماه محرم،شعر درباره آغاز ماه محرم،شعر دهه محرم،شعر دهه اول محرم،شعر دهه دوم محرم،شعر دهه سوم محرم،شعر برای دهه محرم،شعر روضه دهه دوم محرم،شعر دهه ی محرم،متن شعر دهه اول محرم،شعر برای دهه دوم محرم،شعر های دهه دوم محرم،اشعار دهه اول محرم،متن اشعار دهه اول محرم،اشعار دهه اول ماه محرم،اشعار دهه ی اول محرم،اشعار جدید دهه اول محرم،اشعار نوحه دهه اول محرم،شعر برای دهه اول محرم،اشعار دهه سوم محرم،اشعار دهه دوم محرم،متن اشعار دهه دوم محرم،اشعار دهه دوم ماه محرم،شعر در مورد دهه دوم محرم،شعر نوحه دهه محرم،اشعار دهه ی محرم،اشعار دهه ی دوم محرم

شعر در مورد دهه محرم

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دهه محرم برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

یک کاروان دل به سویت

تو رهروی سوی فردا

دارد می آید محرم

ماه پر از یاد مولا

شعر در مورد دهه محرم

 شهر کوفه یا حسین

وادی درد و بلاست

پذیرایی کردن از

مهموناش با نیزه هاست

توی این شهر ستم

مردی پیدا نمی شه

تا غریب و نکشن

عقده شون وا نمیشه

کوچه کوچه میرم  و

دم از عشقت میزنم

شده ذکر لب من

به فدات جون و تنم

شعر در مورد ماه محرم

دیده به تیغ دوختم، تا مگر از دعای تو

تو نگه افکنی و من، سر فکنم به پای تو

شعری در مورد ماه محرم

شمیم عاطفه در کوچه ها رها شده است

دوباره هر شب من رنگ کربلا شده است

شعر کودکانه در مورد ماه محرم

چشم هایش همه را یاد مسیحا انداخت

در حرم زلزله ی شور تماشا انداخت

شعر کوتاه در مورد ماه محرم

فرشته‌ ها از امشب صبوی غم می‌ نوشن

دوباره اهل جنت پیرهن سیاه می‌ پوشن

شعر ترکی در مورد ماه محرم

آقا سلام از چه نگاهت پراز غم اســت

برشانه های زخمی تان کوه ماتم است

شعر در مورد رسیدن ماه محرم

دارد می آید محرم

ماه مساجد، تکایا

ماه غم و اشک و ماتم

بر غربت ابن زهرا

شعر نو در مورد ماه محرم

من که سردار توأم

سردار سر من

توی این شهر نشده

هیچ کسی یاور من

مسلمت تنها شده 

بین این شهر بلا

تو رو جون خواهرت

یا حسین کوفه میا

مردم اینجا به من

میزنن زخم زبون

پره سنگ و آتیشه

میون دامناشون

شعر در مورد آغاز ماه محرم

مرگ بود سعادتم که لحظه ی شهادتم

سایه فکنده بر سرم، قامت دلربای تو

شعری کوتاه در مورد ماه محرم

وزیده در همه جا عطر سیب حضرت عشق

قسم به ساحت گریه قسم به ساحت عشق

شعر درباره ماه محرم

هیچ چیزی که نمی گفت فقط با گریه

جلوی پای عمو بود خودش را انداخت

شعری درباره ماه محرم

چشمان مهربان شما غرق غــــم شده

امشب که سومین شب ماه محرم است

شعری در مورد ماه محرم

دارد می آید محرم

ماه همیشه سیه پوش

ماهی که هر انقلابی

از یاد آن گشته پرجوش

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد امید

شعر در مورد نوزاد پسر

شعر در مورد ظلم و ستم

شعر در مورد نوروز

شعر کودکانه درباره ماه محرم

نیمه ی شب شده و

سر رو دیوار می زارم

بین کوچه های شهر

من پناهی ندارم

دل مردم پره از

بی وفایی ای حسین

 متاع چشماشونه 

بی حیایی ای حسین

 نیا که غرق عطش

طفل شیر خواره میشه

 گوشواره ی دخترت

با گوشش پاره میشه

شعرهای کودکانه در مورد ماه محرم

گه بدنم به عشق تو، کوچه به کوچه می رود

گاه سر بریده ام گریه کند برای تو

شعر بااشعار کودکانه در مورد ماه محرم

دوباره شوق حرم تا خدا دلم را برد

به عرش روشن کرب و بلا دلم را برد

شعر کودکانه درباره ی ماه محرم

با تعجب همه دیدند غم بدرقه اش

کوه طوفان زده را یک تنه از پا انداخت

شعر کوتاه درباره ماه محرم

این همه پروانه بر دور ضریحت واقعا

بحث عشق است و غلامی جان من

اشعار کوتاه درباره ماه محرم

یک عمرخوانده ام زشماجمعه عصرها

اما جوابهای شما گنگ و مبهم اســـت

شعر های کوتاه در مورد ماه محرم

دارد می آید محرم

ماه حسین و علمدار

هیهات از هرچه ذلت

از زندگانی چو مردار

شعر کوتاه در باره ی ماه محرم

تسلیت ای یاران ماه محرّم شد

ماه محرّم شد

بـزم عزاداران حلقه مـاتم شد

حلقه ماتم شد

جبریل امین سینه زده جامه دریده

خون جگر فاطمه از دیـده چکیده

شعری کوتاه درباره ماه محرم

روی کبود دخترم، هدیه به نازدانه ات

جان دو ماه پاره ام، هردو شود فدای تو

شعر های کوتاه درباره ماه محرم

ای نفست روان من، کوفه میا به جان من

ورنه به نوک نی رود، رأسِ زتن جدای تو

شعرهای کوتاه درباره ی ماه محرم

بی زره رفت و بلا فاصله باران آمد

هر کس از هر طرفی سنگ به یک جا انداخت

شعری کوتاه درباره ی ماه محرم

دوباره ماه محرم، رسیده ماه عزا

غروب غربت جانکاه سیدالشهدا

اشعار ترکی درباره ماه محرم

بی حسین بن علی احساس پیری می کنم

نی که پیری بلکه احساس حقیری می کنم

گفت سائل از چه رو محکم به سینه می زنی؟

گفتم از آینه ی دل گردگیری می کنم

اشعار ترکی در مورد ماه محرم

هیهات از هرچه بیعت

با هر یزید زمانه

از مسلک اهل کوفه

از اشک بی پشتوانه

شعر ترکی درباره ماه محرم

گریه کن ای دیده مـاه عزاداری است

ماه عزاداری است

درهمــۀ عــالم خون‌حسین جاری است

‌خون‌حسین‌جاری است

بر پـا شده در مـاه عـزا شور قیامت

زین ماتم عظمی سر مهدی به سلامت

شعر در مورد فرا رسیدن ماه محرم

چنگ زنند گرگ ها، بر تن پاره پاره ات

شسته زخون سر شود، روی خدا، نمای تو

شعر نو درباره ماه محرم

صدا صدای قدیمی طبل و زنجیر است

فضا فضای صمیمی ولی چه دلگیر است

شعر در مورد شروع ماه محرم

اسب ها تاخته و تاخته و تاخته اند

پس طبیعی است چه چیزی به تنش جا انداخت

شعر درباره شروع ماه محرم

امـــشـــب مــــی خـــــوام بـــشـــیـــنــم از آرزوهــــام بــنــویـــســـم

بــــه نــــام خـــــــدا

کــربـــلا

تـــــمـــام . . .

شعر درباره آغاز ماه محرم

دارد می آید محرم

و کربلا کل دنیاست

شمر و اباالفضل و هانی

نقش من و تو همین هاست

شعر دهه محرم

جنّ و ملک بـا هم گریه کنید امشب

گریه کنید امشب

در مهِ خون گردد خون به دل زینب

خون به دل زینب

این ماه به خون خفتن هفتاد و دو یار است

از خـون همـه دشت بـلا باغ و بهار است

شعر دهه اول محرم

ای که همه وجود من درغم توست نی نوا

بوده به گوشم از ازل قصه ی کربلای تو

شعر دهه دوم محرم

خروش ناله‌ی حیّ علی العزا در راه

دوباره قافله‌ی روضه های ثارالله

شعر دهه سوم محرم

با عمو گفتن خود جان عمو را برده

آنکه چشمش همه را یاد مسیحا انداخت

شعر برای دهه محرم

با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی از آب کنید

خواهید مه سربلند و جاوید شوید

تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

شعر روضه دهه دوم محرم

باید که خود را بیابیم

ما در کدامین سپاهیم؟

یا در عمل اهل حقیم

یا آنکه اهل تباهیم

شعر دهه ی محرم

ارض و سما شــورِ روز جزا دارند

روز جزا دارند

فــاطمه و حیــدر هر دو عزا دارند

هر دو عزا دارند

آید به سوی کرب و بلا از دل صحرا

بـا خیـل بنی‌هـاشمیان یوسف زهرا

متن شعر دهه اول محرم

کاش به دشت کربلا بودم و کشته می شدم

با شهدای نی نوا، در صف نی نوای تو

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد ایران

شعر در مورد راستگویی

شعر در مورد ضایع شدن

شعر در مورد کنار هم بودن

شعر برای دهه دوم محرم

برات گریه دوباره به چشممان دادند

به ما حسینیه‌ی‌ گریه را نشان دادند

شعر های دهه دوم محرم

از غم بی کسی ات حوصله سر می آید

دست و پا میزنی و خون به جگر می آید

اشعار دهه اول محرم

صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من

و شعله می کشد اکنون جهنمی در من

شب است و از همه سو خیمه می زند اندوه

که تا بنا شود از نو محرّمی در من

متن اشعار دهه اول محرم

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا

بـه لطـمه هـای ملائـک بـه مــاتـم گــل زهـرا

اشعار دهه اول ماه محرم

در مه خون سقا نقش زمین گردد

نقش زمین گردد

غرقه به خون ماه ام‌بنین گردد

ام‌بنین گردد

در مـاه عـزا کـس نکنـد یـاری زینب

خون گریه کن ای دل به عزاداری زینب

اشعار دهه ی اول محرم

روز ازل شنیده ام، می نگرد دو دیده ام

پنجه ی قهر قاتل و طرهّ ی مشک سای تو

اشعار جدید دهه اول محرم

حسینیه است؟ نه، خیمه؟ نه، کربلا اینجاست

مزار خون خدا فی قلوب من والاست

اشعار نوحه دهه اول محرم

در قدوم تو سر انداختن و جان دادن

به خدا از من عاشق شده بر می آید

شعر برای دهه اول محرم

حسینِ من…..

بیا و این دل شکسته را بخر…

حسینِ من….

مسافر جامانده را با خود ببر….

اشعار دهه سوم محرم

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه تشنـگی عـجـیـبـش

بـه بـوی سیـب زمـینِ غـم و حـسین غریـبش

اشعار دهه دوم محرم

این مه خون ماه شیون‌ و واویلاست

شیون و واویلاست

در یم خون پرپر دسته گل لیلاست

دسته گل لیلاست

زینب زند از داغ علی بر سر و سینه

ریـزد بـه روی پیکر او اشک سکینه

متن اشعار دهه دوم محرم

سلام من بـه محـرم بـه غصـه و غــم مـهـدی

به چشم کاسه ی خون وبه شال ماتم مـهـدی

اشعار دهه دوم ماه محرم

بسم الله روضه خون اومد ماه جنون

باز جمعیم دور هم چند خط روضه بخون

بسم الله سینه زن بازم سینه بزن

تو ماه غربت ارباب بی کفن

شعر در مورد دهه دوم محرم

آنچه که می کنم نظر، خورده گره به یکدگر

سوز درون میثم و زمزمه ی عزای تو

شعر نوحه دهه محرم

محرم آمده آقا صدایمان کردی

برای عرض ارادت، جدایمان کردی

اشعار دهه ی محرم

یادگار حسنت بی زره و بی شمشیر

سر یاری تو از خیمه به سر می آید

اشعار دهه ی دوم محرم

سـلام من بــه مـحـرم  بـه کـربـلا و جـلالــش

به لحظه های پـرازحزن غرق درد و ملامش

شعر در مورد دهه محرم

پاره گشته لب خشکیده ات از تیر بگو

کاری از دست من خسته اگر می آید

شعر در مورد ماه محرم

السلامُ علیک یا ابا عبْدالله

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود

دلها همه آماده ی پرواز شود

با بوی محرم الحرام تو حسین

ایام عزا و غصه آغاز شود

شعری در مورد ماه محرم

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه حـال خستـه زیـنـببـه

بــی نـهــایــت داغ  دل شـکــستــه زیـنـب

شعر کودکانه در مورد ماه محرم

بخون ای اکبر ناظم از علی اکبر و قاسم

از روضه شش ماهه از قمر بنی هاشم

شعر کوتاه در مورد ماه محرم

چشم هایش همه را یاد مسیحا انداخت

در حرم زلزله ی شور تماشا انداخت

شعر ترکی در مورد ماه محرم

لیاقتی بده تا روضه خوان تو باشم

عنایتی که فقط در امان تو باشم  

شعر در مورد رسیدن ماه محرم

کوهی از نیزه و شمشیر به دورت بس نیست

هیزم و سنگ ز هر سو چقدَر می آید

شعر نو در مورد ماه محرم

دلم مست و لبم مست و سرم مست ،

بخون ای دل که صبرم رفته از دست ،

بخون ای دل محرم اومد از راه ،

بخون هاجر تو با عباس بی دست..!

شعر در مورد آغاز ماه محرم

سلام من به محرم به دست ومشک ابوالفضل

بـه نـا امیـدی سقـا بـه سـوز اشـک ابوالفضل

شعری کوتاه در مورد ماه محرم

سقای دشت کربلا اباالفضل

دستش شده از تن جدا اباالفضل

شعر درباره ماه محرم

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه قــد و قـا مـت اکـبـر

بـه کـام خـشک اذان گـوی زیـر نـیزه و خنجر

شعری درباره ماه محرم

سلام من به محرم به دسـت و بـا زوی قـاسم

به شوق شهد شهادت حنـای گـیـسـوی قـاسم

شعر در مورد دهه محرم

بیشتر بخوانید :

شعر در مورد نفاق

شعر در مورد صبر

شعر در مورد اشک ریختن

شعر در مورد بی اعتنایی